Ik heb op mijn nieuwe NAS DS918+ spotweb geïnstalleerd, alles werkte vanop 1 pc (laptop), vanop mijn vaste pc, ipad, iphone kreeg ik altijd een foutmelding bij het opstarten. Plots kreeg ik vandaag dezelfde melding vanop de laptop.7
Ik heb spotweb al opnieuw geïnstalleerd, niet zonder moeite want het lukt niet meer om spotweb vanuit de repository te downloaden, het lukte uiteindelijk met een oudere versie via handmatige installatie.
Het probleem is echter niet opgelost, dezelfde foutmelding verschijnt nog altijd,wat kan ik doen om het probleem op te lossen
Ik heb al gezocht en meestal geraakt het opgelost door het opnieuw installeren van spotweb, deze keer niet echter
de foutmelding die verschijnt na server/spotweb server/spotweb/install geeft geen foutmeldingen
Notice: Array to string conversion in /volume1/web/spotweb/lib/dbeng/dbeng_pdo.php on line 57 Notice: Array to string conversion in /volume1/web/spotweb/lib/dbeng/dbeng_pdo.php on line 57 Notice: Array to string conversion in /volume1/web/spotweb/lib/dbeng/dbeng_pdo.php on line 57 Notice: Undefined index: userid in /volume1/web/spotweb/lib/SpotSecurity.php on line 140 Notice: Undefined index: prefs in /volume1/web/spotweb/lib/services/User/Services_User_Authentication.php on line 138 Notice: Undefined index: userid in /volume1/web/spotweb/lib/services/User/Services_User_Authentication.php on line 70 Notice: Undefined index: prefs in /volume1/web/spotweb/index.php on line 62 Notice: Undefined index: prefs in /volume1/web/spotweb/index.php on line 63 Notice: Undefined index: userid in /volume1/web/spotweb/index.php on line 72 Notice: Undefined index: userid in /volume1/web/spotweb/index.php on line 371 Fatal error: Class 'SpotTemplateHelper_' not found in /volume1/web/spotweb/lib/page/SpotPage_Abs.php on line 94