Auteur Topic: Post-Processing Sickrage werkt niet  (gelezen 19585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 26, 2018, 17:47:57 pm
gelezen 19585 keer

hanshendrix

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 28
Hallo,

Ik heb op mijn DS416 Play Sickrage geïnstalleerd en het werkt allemaal prima, behalve dat hij de bestanden niet verplaatst naar de daarvoor bestemde plek, blijven in Downloads complete staan, ik heb alles volgens jullie handleiding op de site uitgevoerd. het zal wel een kleinigheid zijn, maar ik kan het echt niet vinden. Kan iemand mij helpen?

januari 26, 2018, 19:34:13 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En wat zegt je log bestand?

januari 26, 2018, 20:34:06 pm
Reactie #2

hanshendrix

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 28
Hier een overzicht van de log files, ik ben hier nieuw, dus vergeef mij als ik iets niet op de juiste manier laat zien.

januari 27, 2018, 07:27:35 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Kijk even naar deze oplossing.  https://www.synology-forum.nl/sickrage/permission-probleem/
Die zou ook voor jouw moeten werken!

januari 27, 2018, 15:02:30 pm
Reactie #4

hanshendrix

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 28
Snelrennen,

Wat deed ik zonder jullie en de deskundigheid van anderen, lees Ben (V)? Heel erg bedankt, had ik dat eerder gevraagd, had me veel werk en ergernis bespaard.  8)

januari 27, 2018, 15:59:28 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Mooi dat het weer werkt, we hebben het rechten gebeuren e.d. uit de Synology handleiding gehaald en gaan het verwerken daar waar nodig is. We zijn nu bezig met de vernieuwde SickRage handleiding waar het wel in terug gaat komen.

Snelrennen

Re: Post-Processing Sickrage werkt niet
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2018, 15:59:28 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.