1.Ik heb op mijn NAS via Docker Radarr geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik SABnzbd als download client en NZB Planet als search provider. Ik heb bij het tabblad media management dat er geen map aangemaakt hoeft te worden tijdens het uitpakken. Echter werkt dit niet. SABnzbd pakt de naam van de film uit in volume1/video/movie. Ik wil juist dat alleen het videobestand gekopieerd wordt naar volume1/video/movie. De rest zoals de map naam en andere content mag verwijderd worden. Ook het hernoemen van de film werkt niet zoals ik ingesteld heb.2.Hoe kan ik Spotweb als searchprovider instellen? Ik krijg het niet voor elkaar.3.Wat kan ik bij het tabblad list instellen? Dat snap ik niet goed.
Citaat van: The Raptor op augustus 15, 2017, 17:55:47 pm1.Ik heb op mijn NAS via Docker Radarr geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik SABnzbd als download client en NZB Planet als search provider. Ik heb bij het tabblad media management dat er geen map aangemaakt hoeft te worden tijdens het uitpakken. Echter werkt dit niet. SABnzbd pakt de naam van de film uit in volume1/video/movie. Ik wil juist dat alleen het videobestand gekopieerd wordt naar volume1/video/movie. De rest zoals de map naam en andere content mag verwijderd worden. Ook het hernoemen van de film werkt niet zoals ik ingesteld heb.2.Hoe kan ik Spotweb als searchprovider instellen? Ik krijg het niet voor elkaar.3.Wat kan ik bij het tabblad list instellen? Dat snap ik niet goed.1. Dit gaat met Radarr niet lukken, elke download komt in een eigen map terecht, de mappen kun je laten landen waar je wil.2. Gewoon de gegevens en de API toevoegen of bedoel jedat Spotweb niets vind als je hem toevoegt?3. Daarmee kun je een RSS film lijst van een van de te selecteren providers toevoegen.
Zet Spotweb eens onder Newznab, dan zal het beter gaan!
En je hebt dit allemaal geprobeerd en het werkt ook?
En heb je de NAS opnieuw opgestart na het toevoegen van het .htaccess bestand?