Allereerst heel erg bedankt voor de guides, ontzettend fijn! Ik heb Sonarr ingesteld en hij lijkt het goed te doen, maar ik heb nog wel een paar vragen:
1) Wanneer je Spotweb als Newsnab toevoegt, moet je categorieën specificeren. Hoe weet je welke getallen dit moeten zijn? Ik heb nu maar 5030,5040 uit de afbeelding overgenomen, maar ben wel benieuwd hoe dit zit.
2) Het ziet er naar uit dat hij uit Spotweb alleen de spots zonder ondertiteling pakt. Is er een manier om hier (net als in Couchpotato) voorkeur in aan te brengen of deze automatisch te laten downloaden als extern bestand?
3) Welke extra indexer kan ik het beste toevoegen naast Spotweb? In Couchpotato heb ik Binsearch toegevoegd en hier haalt hij stiekem toch nog best vaak wat vandaan heb ik gemerkt. Deze zie ik er echter niet tussen staan en de rest ken ik niet.
4) Is er een mogelijkheid waarmee ik het hele proces ook kan automatiseren voor al mijn Anime? Ik kon geen manier vinden dat hij mijn TV-Series en Anime split in verschillende mappen nadat ze gedownload zijn.