Het forum onderwerp is "Wat vinden wij van FTDworld" ik meen daar uit te kunnen halen hoe vinden we het als 1 van de alternatieven nadat ons geliefde FTD 3.8.5 door Brein ter ziele is geholpen. Het onderwerp vraagt niet om allerlei laag bij de grond zijnde meningen. Iedereen is vrij om zijn mening te geven zolang het maar bij het onderwerp blijft. Voor zover even mijn reactie op de voorgaande negatieve berichten.
"Wat vind ik van FTDwold", een goed alternatief, nog steeds in oprichting er zullen veel aanpassingen gemaakt moeten worden voordat het een goed alternatief is. Op dit moment gebruik is diverse alternatieven, NZBSpots, NZBMatrix, FTDWorld en Spotlite. Geen van allen heeft 1 op 1 dezelfde info dus of er sprake is van on-geoorloofd gebruik van dbases lijkt mij vergezocht. Denk meer dart er een enorme strijd achter de schermen is om de usenetgebruiker, hiermee spelen we oa Brein lekker in de kaart. Spreekwoord is immer "Verdeel en heers".
Ben benieuwd wat FTDworld gaat worden en wat de overige Usenet info leveranciers gaan doen. Er is in ieder geval beweiging het geen beter is dan de groups te headeren zoals 10 jaar geleden nog moest voor FTD er was.
Voor hen die allerlei mail ontvangen: verberg je mail op iedere site. Gebruik een tijdelijk mail adres. Krijg je Spam zeur dan niet maar zoek de oorzaak eerst bij je zelf. Hoop dat de kwaliteit van het forum weer beter wordt.