Ik heb Spotnet geinstalleerd en mijn Eweka login gegevens ingevult (logingegevens kloppen 100%). Volgens mij heeft SpotNet eenmalig (16-02-2011) spots bijgewerkt en sindsdien niet meer. Als ik nu SpotNet opstart krijg ik regelmatig time-out meldingen en foutmeldingen dat de groepen niet kunnen worden geladen oid.
Nu zie ik dat de meeste Eweka leden hier last van hebben, zonder oplossing. Er worden wel oplossingen geboden, zoals het handmatig aanpassen van het adres van de server voor de Headers en nog een aantal kleine aanpassingen in de Server.xml, maar dit werkt gewoon
niet (.ru server, ip-adres ipv DNS naam etc).
Het valt me op dat ik wel gewoon kan downloaden door in SpotNet op zo'n oude post te klikken en op "Download" te klikken. Nu wil ik dus gewoon (noodoplossing!) handmatig de posts bijwerken.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Offf.. het beste natuurlijk, hoe ik met mijn Eweka account toch gewoon SpotNet aan de praat krijg. En dan aub niet de 3 "welbekende" oplossingen voor het Header adres aub
Please please please.. Help!