Als je de juiste torrent vindt, kan alles wat je hebt geladen worden.Dit doe je door de map op te slaan waar al een gedeelte staat.Dan krijg je controle van het bestand ,en gaat de download verder .
Ik ben een oude torrent site eigenaar.
en maakt het dan niet uit van welke torrentsite je de torrent pakt??
Ik weet niet meer zeker van welke site ik heb gehaald heb.
Het stomme is, dat ik naar mijn weten maar ik dacht dat ik rond de 40% binnen had, heb ik precies gedaan wat je hier dus aangeeft( had ik zelf al bedacht, leek me voor de hand liggend), leest hij de files in, en geeft aan dat hij al 92,2% binnen heeft.
Dit kan dus nooit.
had voorheen bittorrent en nu Utorrent, maar dat moet niet uitmaken lijkt mij, data is data, en het staat er of het staat er niet,.... toch?
Dan wat betreft de instellingen van het programma en de apparatuur.
Laat ik eerst even zeggen dat ik een burn-out heb gehad, en niet zo'n kleine ook, alles wat voorheen "normaal" was begrijp ik nu niet meer zo, dus heb even geduld met mij.
Voorheen bouwde ik computers, netwerken enz. voor particulieren en bedrijven(zo"n 38 jaar geleden als broekie bij RAET begonnen), en nu lukt een torrentprogje bij mijzelf niet eens meer,..... zucht.
Ben naderhand fotograaf geworden, en heb die twee goed met elkaar kunnen verenigen,.......... tot die burn-out dan (bleek overigens buiten dat ook best wel behoorlijk ziek te zijn).
Maar nu de situatie:
Ik zit bij t-mobile/Online 20Mb down, 1Mb up (hopelijk nog dit jaar glasvezel 50 up 50 down
), heb een tomson TG712 (tot vorige week een Huawei, maar die gaf zoveel storingen, dat ik bij het managment gesmeekt heb voor die TG712), daar achter staat een Netgear WNR3500 Gigabit router, met een uitgebreid netwerk (laptop, desktops, servers, nasboxen, WD My book live netwerkdrive, mediaplayers).
Hoe ik dat destijds in elkaar gefreubeld heb is me een raadsel, maar werkt als een trein (niet die van Syntus of de NS hoor
).
Tot nu, eerst heb ik dus Bittorrent geinstalleerd alles automatisch laten instellen, alleen de mappen en snelheden aangepast.
Liep als een speer totdat ik die laatste torrent wilde pakken (Pink.Floyd.Live.In.Venice.1989.NTSC.DVDR-GLOCHbusters), heb toen omdat iemand alleen maar aan downloaden was bij mij en niets terug gaf iets aan de snelheid gedaan, en toen ging het fout.
Sinsdien kreeg ik hem niet meer aan de praat, ten einde raad Bittorrent verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, hielp niet.
Vervolgens op aanraden van de moderator Utorrent geinstalleerd.
Bij ik dacht torrentreactor de desbetreffende torrent gepakt, zelfde map ingesteld, gaat hij de file controleren, en gaf dus aan dat er 92,2% binnen was, hetgeen volgens mij dus niet kan.
Ja en nu staat hij maar geen contact, niks up en niks down,................. dood.
Please help!!!!!!!
Ps.
Normaal download ik met usenet, maar sommige dingen kon ik daar niet vinden en ontdekte, dat die wel via torrents te krijgen waren, vandaar