Ik kreeg deze mail zonder dat ik een account heb.Mensen kijk uit dit kan een val zijn!!!!!!!!!!!@!
geachte heer/mevrouw,
Uw account is tijdelijk beperkt
Waarom is mijn account geblokkeerd?
Wij hebben een melding ontvangen waaruit blijkt dat uw account, buiten uw schuld, onrechtmatig wordt gebruikt .Om u te beschermen tegen mogelijk misbruik hebben wij uw account tijdelijk geblokkeerd.
Wat kunt u doen om de blokkering op te heffen?
U kunt de blokkering opheffen door in te loggen op uw ABN AMRO account en vervolgens het formulier die verschijnt in te vullen. Zodra uw gegevens verwerkt zijn, en de abusedesk hierover is geïnformeerd, wordt uw account uit de beveiligde omgeving gehaald en kunt u weer volledig gebruik maken van het internetbankieren van de ABN AMRO. Ook vragen wij u om uw pincode te veranderen, er zal dan een nieuwe betaalpas naar u worden opgestuurd met de door u gekozen pincode en uw huidige betaalpas zal geblokkeerd worden.
Wat is een beperking?
Een beperking betekent dat u niet langer gebruik kunt maken van de volgende functies:
• Betalingen doen of geld overmaken
• Toegang tot spaarrekening is geblokkeerd
• Uw persoonlijke of financiele informatie wijzigen
• Automatische incasso is niet mogelijk.
Indien u verdere vragen heeft dan kunt u (onder vermelding van uw rekeningnummer en/of naam) contact opnemen met de ABN AMRO Abusedesk via het e-mail adres abuse@abnamro.nl